Wednesday, May 25, 2011

This is my story


Tahniah kepada cik hana kerana telah berjaya datang ke rumah aku dan menjadi tukang teman aku makan & tukang basuh pinggan aku. ahahaha. cik hana ada upload & cerita sikit pasal pengalaman dia datang rumah aku. sila ke blog dia yee. ni ada link


Okay, mungkin lepas abes practical hari tu aku dah tak banyak post kat blog. lepas aku abes practical, aku terus ditawarkan kerja sebagai freelance editor kat RTM. hari ni akhirnya aku dapat bercuti setelah 2 minggu berturut-turut bekerja kat office sampai larut malam buat editing. mmg dah ada job menanti tapi aku terpaksa tolak sebab memerlukan rehat. gileee ahhh. boleh jam otak aku kalau mengadap computer editing tu lagi. biar la aku cuti seminggu. awal bulan 6 baru la aku terima job lain pulak.

jasmine ada tag aku kat satu video ni. sgtsgt cool ~!




4 comments:

  1. wow. bekerja rupanya..ingat poly tak ni??agagaggaa

    ReplyDelete
  2. kau dah tak igt poly lagi ke?? bkerja keras nmpknye . :P

    ReplyDelete
  3. oh man. segan aku hg promote blog aku. HAHAHA

    ReplyDelete
  4. wany: ehh kena kerja la beb. aha. org dah bagi tawaran, kita terima je laaa. hehehe. mana la tahu lepas beli iphone sebiji. hahahaha

    hana: aha, yea. aku malas nak tulis panjang2. suruh dieorg refer blog ko terus la. ehe

    ReplyDelete