Saturday, February 12, 2011

Hari Harimau

Peringatan : isi kandungan tiada kaitan dgn title. :)

Jam dah menunjukkan jam 12.09 AM mengikut laptop ni. tak tahu la laptop korang pukul berapa. well, aku baru lepas balik daripada tengok wayang. then, terus pegi jumpa kawan lama, Akmal the "croc" yg  kini dah menjadi pencinta yg setia. pelik ! bwahaha. esok flight dia nak balik Bogor, Indonesia. dia study kat sana. tak guna betul. dah nak balik baru bagi tahu. tak sempat nak hang out ramai-ramai. dia dulu drummer band aku. but now ntah la dia pandai ketuk drum ke tak lagi. 

hari ni takde apa sangat aku nak membebel dalam diari electronic ni. sebab tak byk sgt benda yg aku buat. datang office pagi-pagi buta, duduk atas sofa dalam bilik dubbing, then tido. tengah hari balik rumah, pegi solat jumaat, pastu balik office semula. ptg je la ada benda skit yang aku buat. dalam pukul 2.30, kawan aku datang office sebab kawan dia yang jadi squad ERA ajak pegi mall sebelah kejap sebab squad ERA ada kat situ. nak bagi free movie ticket. dia pggl sebab takde crowd langsung. hahaha. bila aku samapi, just 4 orang je. pelik jgk bila tgk takde orang berkerumun kat kereta squad ERA tu. well, aku just jawab soalan mudah, berapa biji tayar yg ada pada kereta Squad ERA tu? aku just jawab 5 termasuk spare tyre. DING DING DING ! jawapan betul, dapat movie ticket. valid until May. soalan dia susah nak mati ! hahahaha.


2 comments: