Friday, December 17, 2010

Hantu Kak Limah balik rumah



Walaupun cerita ni dah keluar seminggu, baru hari ini aku berkesempatan nak menonton sendiri cerita ini. Hantu Kak Limah Balik rumah. Sebelum ni dengar kawan-kawan aku je la cerita. *Boleh percaya ke?* Tu yang aku nak jugak pergi tengok cerita ni tadi. Tak plan pun nak pegi, tiba-tiba je abang aku ajak. Mintak maaf je anak Mohd Noor, aku tau kita ada date kat YM malam ni. Ko salahkan abang aku, dia yang ajak aku. Marah dia ! Btw, cerita ni not bad, memang lawak tak hingat ! Puas gelak, cuma aku kurang suka ending cerita ni je la. kalau tak percaya pergi la tengok. "ce crite ce crite" <-- (korang kalau tak tengok cerita ni mesti tak boleh faham). Tonton "Hantu Kak Limah Balik Rumah" arahan Mamat Khalid di panggung berdekatan dengan anda. :) . wah ! bunyi macam aku pulak producer cerita ni ! Promote promote !







Tidak perlu mengelabah nak betulkan skrin computer anda. Yeee memang benar ! student price kat sabah ni hanya RM 5 sahaja. Kepada sesiapa yang sebelum ni tak percaya, sila refer ticket di atas. Memang aku snap khas untuk korang. Ini bukan edit photoshop, ini betul-betul. :)



p/s: Cik Azhana Aziz, so macam mana sekarang? masih tak percaya? masih perlukan bukti lain? datang la ke sabah. anda akan disajikan dengan wayang RM 5 selagi anda mempunyai STUDENT CARD.


p/s: Anak Mohd Noor, kenapa tak online ni, penat aku balik cepat-cepat konon nak chat dengan ko. :(




3 comments:

  1. wahh ;) terharunya !
    hg tgu aku. syuka2

    ReplyDelete
  2. azhana: hahaha. tau pon :)

    hana: bwahaha. suka ko eh

    *korg ni dua2 nama hana. confuse kejap

    ReplyDelete