Thursday, January 13, 2011

Damn !

ahhhhhh ! Dammit ~! baru beberapa saat yang lepas, aku pinjam acc blog cik hana sekejap semata-mata nak tengok balik post aku kat blog lama yang dah berkurun tu. hahaha. segan la doh bila aku baca balik semua tu. rasa macam apesal laaaa aku post semua benda tu. rasa macam nak lari keliling padang je malu punya pasal. dah la tu, dulu cerita mengarut je *sekarang pun :p*. dah la buat short form yang susah gila orang nak faham. aku sendiri tak faham kenapa aku tulis macam tu dulu. tu la kutuk-kutuk lagi orang cakap buat short form yang pelik-pelik. rupanya diri aku sendiri pun macam tu jugak dulu. bwahahaha. okay, segan ! dah tidak perlu korang baca semua post lama tu. itu semua mengarut belaka. ahahaha. thanks cik hana sebab bagitau. kalau tidak, sampai sekarang aku tak tahu yang follower still boleh baca post aku yang lama.;)

No comments:

Post a Comment