Wednesday, January 12, 2011

Sleepy head

dan anugerah pekerja cemerlang jatuh kepadaaaaaaaaa HASRIQ !!!! yeahhhh ! hahaha. dah dah cukup berangan. layak kah aku dapat anugerah macam tu kalau dah hari ni pegi office, tido atas sofa dari pukul 8 sampai pukul 11. lepas tu, pukul 11.30 boleh pulak buat muka selamba keluar office terus balik rumah. konon lunch break la. patut pukul 12 baru boleh keluar. haih. apa nak jadi dengan ko ni hasriq. perangai tak berubah-ubah. dah la keluar pegi lunch break awal gileee. pastu balik office dekat pukul 3 petang. baik tak payah masuk office terus. :p . 

mintak maaf ye tuan-tuan dan puan-puan, aku ni bukan la saje jadi malas macam ni. cuma kebosanan tahap tertinggi sebab takde sebarang kerja kat office tu. balik-balik menghadap PC editing tu, main game. dah macam orang gila. bila aku tanya penyelia aku, dia cuma cakap dieorang maybe start keluar shooting bulan Feb nanti kot. aha. selagi dieorang belum keluar shooting, selagi tu la aku takde kerja. maka aku akan terus menerus berperangai macam ni sehingga bulan Feb nanti. ahhhhhhh indahnya dunia :)


p/s: pesanan khidmat masyarakat kepada ada MAD NOOR, anda jangan jeles ya sebab aku dapat balik awal SETIAP HARI tanpa perlu menunggu penyelia aku balik. :p



No comments:

Post a Comment