Wednesday, April 13, 2011

kematian adik saiful, apa ceritanya?


Berita kematian adik saiful yang dipukul oleh ustaz di sekolahnya menggemparkan seluruh Malaysia. itulah yang telah digembar-gemburkan dalam media cetak. bagi mereka yang mengikuti berita tersebut dari dada-dada akhbar dan mempercayai sumber tersebut 100%, pastinya menganggap ustaz tersebut seorang yang kejam. 

Pada mulanya, aku pun turut menganggap yang tindakan ustaz tersebut agak melampau tapi lepas aku baca blog GAMIS, aku jadi macam tak tahu nak percaya sumber yang mana satu. GAMIS telah pergi melawat ke tempat kejadian serta ke rumah arwah. sebelum korang semua judge ustaz tersebut, bacalah blog GAMIS dan cuba nilai sendiri


aku sendiri tak mampu nak beri sebarang comment dan aku sendiri tak tahu nak percaya sumber yang mana satu. tapi, Allah maha mengetahui dan aku harap, pihak berkuasa akan siasat betul-betul kes ini. janganlah sampai menghukum orang yang tidak bersalah. zalim tu.

No comments:

Post a Comment