Tuesday, April 5, 2011

Mistake


Betul kata orang kadang-kadang kita cuma menghargai sesuatu itu apabila ia hilang. bila aku fikirkan balik, banyak benda yang aku dah sia-siakan, banyak peluang yang aku dah terlepas dan, dah banyak orang yang aku kecewakan. kerana mencari kesempurnaan, aku dah terlepas sesuatu yang sememangnya dah cukup baik untuk aku. I am sorry. aku lakukan kesilapan demi kesilapan. tapi normal lah kan buat silap. aku sanggup buat apa sahaja untuk kembalikan apa yang aku miliki dulu, dan kekal kan apa yang aku peroleh sekarang. tapi jangan mimpi laaaah. aku hanya mampu kekalkan apa yang aku peroleh sekarang dan agak mustahil untuk peroleh apa yang aku pernah miliki dulu.

8 comments:

  1. hi rieq . .i tag u untuk join segment kt bawah ni.

    http://sexycregynomiux.blogspot.com/2011/04/kamikaze-cowok-cewek-idamanku.html

    ReplyDelete
  2. oh yea? then what should i do? i kena tulis pasal pompuan idaman i ke?

    ReplyDelete
  3. hey hey kenapa ni ? aku tatau apa2 pn
    cecite cecite :))

    ReplyDelete
  4. heyhey
    cecite cecite.
    kenapa ni ?

    ReplyDelete
  5. hana: nanti aku cerita time chat yeee

    wany: yeaaa. :)

    ReplyDelete
  6. kadang2 kite muhasabah diri pon da cukup baek..heh~ ;P

    ReplyDelete