Sunday, March 6, 2011

aku tak boleh fikir title best-best :p


Hari ahad merupakan hari untuk aku mengurung diri aku di rumah. tak nak keluar. maka hari ni, aku just nak terperap kat rumah je. semalam je la aku ada attend skateboarding competition kat Jungle skatepark Likas, Sabah. Agak menghampakan bila tengah-tengah event tu berlangsung, belum byk trick mahal keluar, hujan dah mula turun. aku pon simpan la camera, sayang punya pasal. taknak bagi kena hujan. nanti demam pulak camera tu. haha. but, awal-awal tu ada la sikit gambar yang aku sempat ambik. well, result competition tu aku tak tahu sebab aku balik awal. dah maghrib, competition tu still belum abes. tapi tak kesah la. sempat jugak aku melepas gian main skate dua tiga round :)



malam pulak, aku pergi satu lagi tarikan terbaru di negeri Sabah, Perdana Park. tgk air pancut berirama mengikut lagu yang dimainkan. agak cantik dah menarik :) . at least bertambah lagi la tmpat untuk aku bawak member aku bila dieorg datang nanti. so, kepada kawan-kawan aku sekalian, lepas practical nanti cuti dua bulan, duit elaun belambak, datang la rumah aku yeee :). Ni ada la sikit gambar yang aku ada ambik. 






No comments:

Post a Comment