Wednesday, March 9, 2011

Ring ding dong


well, hari ni aku tak buat apa-apa sangat. hidup tak lah membosankan. dah mula pandai bergurau dengan kancik-kancik practical kat office tu. apa yang dirancang untuk hari ni tidak berjalan dengan lancar. plan untuk photoshoot kat skatepark likas ditunda sebab hujan lebat petang tadi. so, aku just lepak dgn ahmad shah kat mall sementara tunggu hujan reda. sempat juga pegi skateshop kejap daftar nama nak masuk class skate. hahaha. its for free! so why not kan. class tu bukan kena bayar pun. just pegi skatepark pagi hari sabtu & ahad, dieorg sediakan skate, terus belajar. but, aku prefer pakai skate aku sendiri time belajar tu. lebih selesa dan dah siap setting ikut keselesaan aku. :) . bekas injured dulu dah mula hilang, aku dah kembali !

No comments:

Post a Comment