Wednesday, March 23, 2011

The making of

mungkin korang semua dah tengok DOT dalam post sblom ni. jika belum, rajin-rajinkan jari tu untuk scroll ke bawah. terima kasih :) . okay kali ni aku just nak view video the making of dot yang korang sebenarnye boleh search kat youtube. haha. 



well, malam ni aku just pegi makan-makan dengan family kawan papa aku. nak je upload gambar-gambar sepanjang aktiviti tersebut berlangsung. tapi diri ini terlalu malas untuk ambik camera, keluarkan memory card, dan upload kat sini. pemalas betul aku ni kan. macam sebelum ni, aku ada ckp nak upload gambar-gambar wedding cousin aku last week. sampai sekarang pon tak upload jgk lagi. haih. nanti la yee.

esk aku masuk kerja shift petang jugak. dah la tadi kerja shift petang, tapi pagi tu tgh sedap-sedap tido, ada jee org dari office call nak ckp psl kerja. terganggu masa rehat aku. aha. takpe laa. kerja punya pasal. dah-dah, nak tido. Byeeee


No comments:

Post a Comment