Monday, March 21, 2011

DOT

Dot, yeaaaa itu la title aku hari ni. jangan nak buat muka pelik, bukan aku tak pandai nak eja DON'T atau typing error. ni mmg title aku hari ni, DOT ! sebelum kita ke cerita aku hari ni, jom tengok video dulu


hahaha. cool kan. kalau korg rajin, buka youtube, search the making of dot pulak. tgk cara-cara dieorg shoot benda alah ni :) selamat mencuba

TIDUR ! tak perlulah aku nak tulis definisi tidur tu, korg boleh search sendiri kat google atau wikipedia yeee. aku nak cerita pasal  benda yang berkaitan dengan tidur, iaitu mimpi. mungkin aku terlalu rindukan zaman sekolah aku. malam semalam aku termimpi pasal zaman sekolah ajeee. bermula dari sekolah rendah, sampai la sekolah menengah. dapat aku jumpa kawan lama yang tak jumpa langsung lepas tamat sekolah rendah dulu sampai la sekarang. haha. tak dapat jumpa betul-betul, dalam mimpi pun jadilah.

dalam mimpi tu, aku duduk dalam kelas kalau tak silap, time darjah 3 kot. lepas abes sekolah, ramai-ramai pegi rumah lama aku kat pahang dulu, cari mainan bawah rumah. abes mimpi pasal sekolah rendah, mimpi pulak pasal sekolah menengah. haih. mungkin ada orang tidak suka untuk mengingati zaman persekolahan mereka. tapi, pada aku, zaman persekolahan aku indah. walaupun berkawan dengan budak-budak yang agak nakal dan sering dicari oleh cikgu disiplin, tapi biasa lah tu. nakal-nakal sikit takpe. aku ingat lagi, dulu masa sekolah menengah, aku selalu kena aim dgn seorang cikgu ni. asal ada kes, bila aku ada kat situ jugak, dia akan tanya aku dulu sebab dia tau yang buatnya mesti kawan-kawan aku. nak tolong kawan punya pasal, aku jawab je "TAK TAHU" . :p


No comments:

Post a Comment